Tegnap - némi meglepetésre - válasz érkezett a szilveszteri levelemre. Ezek szerint a sok deliveri félör ellenére is eljutott a címzetthez. A levélből kiderül, hogy a CBA-nak is van Ügyfél Lerázó Osztálya. Tudományegyetemre jártam, ott az volt a mondás, hogy az állításokat bizonyítani is kell. Íme: (vastag betűvel a megfelelés az ÜLO LCS kézikönyvnek)
Tisztelt Jacint70 úr !
Megkaptuk levelét , melyben a Déli Pályaudvari üzletünkben vásárolt tejjel kapcsolatban reklamált.
Elnézést kérünk a történtekért.
Önnek igaza van , hogy a tartós termékeket nem szoktuk a hűtőben tárolni.
- Az ÜLO LCS elnézést kér a felhasználót ért kellemetlenség miatt. Ez olcsó és
hatékony megoldás, azt a látszatot kelti, mintha valójában érdekelné őket az
ügyfél problémája, és belátnák, hogy hibáztak.
Nem szerettünk volna visszaélni a Tisztelt Vásárlóink jóhiszeműségével ,de sajnos kollégáink figyelmetlenségének köszönhetően a tartós tej több helyre is kikerült .
Felhívtuk a részlegért felelős vezető figyelmét , hogy fokozottabban ügyeljenek arra , hogy a termékek a rendeltetésüknek megfelelő helyen legyenek kihelyezve. Reméljük , hogy a jövőben nem fordulnak elő hasonló kellemetlenségek .
- Leírják, hogy az esetet jelezték a bepanaszolt kollága főnökének, aki felhívta az
alkalmazott figyelmét az ügyfélbarát viselkedés fontosságára.
Továbbra is szeretettel várjuk az üzletünkbe.
- Végezetül reményüket fejezik ki, hogy a felhasználó a történtek ellenére is a cég
elégedett ügyfele marad.
Tisztelettel :
X. Y
CBA - ÜLO LCS
A mű majdnem tökéletes, egyetlen helyen követtek el hibát (ezt aláhúzással jelöltem), ebbe belekapaszkodva "SMTP fordultával" ment a válasz:
Tisztelt Asszonyom!
Válaszát köszönöm. Most már mindöszesen egy dolgot nem értek.
Miért pont a pár nap múlva lejáró - tehát régi - tartós tejet sikerült a hűtőbe helyezni, ha arról volt szó, hogy a raktárból kihozott - vélhetően nem a közeljövőben lejáró - áru került rossz helyre?
Tisztelettel:
jacint70
Tapasztalataim alapján arra számítok, hogy ez a levél megválaszolatlan marad. Azért egy apróság eszembe jutott. Két hét eltelt már az évből, de CBA-ba még nem tettem be a lábam. Inkább gyalogolok plusz ötven métert, és egy másik boltban vásárolok. Mennyivel elegánsabb lett volna, ha nem a hülyének nézésen törik a fejüket, hanem felajánlanak egy doboz tejet. Ez kb. 200 forintjukba került volna - mi ez az összeg ahhoz képest, amit kaszáltak azokon a lúzereken, akik hozzám hasonlóan megvették azt a tejet, amit egyébként ki kellett volna dobni -, és mennyivel elegánsabb megoldás.
Sajnos nálunk még mindig csak ilyen átlátszó hülyének nézésre "fussa", az még nem megy, hogy úgy küldjék el a fenébe az ügyfelet, hogy az csillogó szemmel várja az indulási időpontot...